Känns som att inte ha några armar

2014-01-14 // 18:52:44
Hola peeps!
Gud något sjukt hände idag. På idrotten så skulle vi göra egna stationer och så vidare. På en station så skulle man kräla under en matta som var upphöjd med sånna där bänkar (get it?) och hjäääälp... Något hände, tog väll i mer än vad jag egentligen kunde för herrejösses nu har jag helt jädra bortdomnade armar, bokstavligt talat. Nej men nästan, jag provade att ställa mig i en "armhävningsposition" eller vad man ska kalla det och duns, facepalm rätt ner i golvet. Seriöst, jag kan nästan inte ens hålla armen uppe för att ta en bild eller något, det bara skakar! Haha så otroligt fail! Typiskt mig dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0