Första inlägget i år

2014-01-06 // 17:35:00
Hola peeps!
Ja, och det är den 6e Januari, vilket är nästan en vecka av 2014 och jag har ännu inte skrivit ett inlägg, fram tills nu. Antar att jag har haft lite för mig detta år redan! Jag har dansat med min grupp, jag har träffat en ny kompis, haha, jag har varit med mina andra kompisar, jag har träffat mormor och John och shoppat. Säkert mer haha.
Igår var jag på en snabb shoppingrunda med Emelie, vi kom in vid 4 och visste inte att affärerna stängde klockan 5, så vi satte oss och käkade och fick shoppa på 3 minuter. Men på den korta tiden hittade jag 3 plagg, en svart DOPE tröja (finally), ett par GEEK mjukisbyxor (också finally) och den Boy London crop top (FINALLY).
Imorgon så ska jag troligtvis träffa Emilia, vi ska snacka lite, vi har lite planer att göra covers på youtube kanske! Vi skulle göra det när vi gick i typ 7an, men det blev aldrig av. Så nu ska vi ta och försöka fixa det! Håll utkik vettja! (:
ADIOS AMIGOS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0