Gårdagen - Så ska det låta

2013-10-24 // 20:55:00
Ja, jag åkte till så ska det låta. Ja det är ett pensionersprogram men ja, igår var the one and only Oscar Zia med! Så min käraste polare Sabina hade fått biljetter, helt gratis, till att gå och kolla. Så vi åkte in och träffade på Sabinas kompis och hennes kompisar. Dem var riktigt trevliga och roliga! Äh, det var så många roliga och fina stunder under inspelningen så det är sjukt. Efter hela inspelningen så gick vi tillbaka där deltagarna i programmet skulle komma, vilket dem gjorde! Oscar kom precis innan vi skulle gå, tur det! Han gick mot oss och ställde sig och ropade "Gruppbild!". Och eftersom vi stod så nära honom kom vi närmast. Men då kom det några andra tjejer som var längre än oss. Då sa jag högt för mig själv och till Sabbe "ahopp, då kommer vi inte synas". Mend et råkade Oscar höra så han la armen runt mig och tryckte mig närmare honom så att vi skulle synas bättre! Så sjukt fin han är, en av de roligaste kvällarna jag upplevt haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0