Sjuk under praoen...?

2013-11-03 // 13:56:26
Ja jag har dragit på mig en förkylning fullt med hostningar. Och imorgon ska jag praoa! Fasiken vad roligt att stå där och kan knappt andas, skit kul! Kommer fan dö när jag står där, vet inte ens vad jag kommer få göra :| Kommer få typ scana saker och skit... Aja, får ju en trevlig mentor, min systers kompis haha. Han är otroligt blyg dock sa min mamma (lite komplicerat men han jobbar på min mammas jobb, där linda min syster jobbar som en receptionist i självaste huset, World Trade Center, så ja...). 
Aja, får se hur det går, ligger i sängen igen med mysiga morgonrocken på. Lyssnar på All Time Low också, det gör ju dagen lite bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0