2 November

2013-11-02 // 14:22:00
Oj vad trött man är. Vaknade precis när mormor och John kom hit på brunch för att fira storasystern. Innan hade mamma försökt väcka mig men såklart somnar man om när man skulle städa rummet vilket man sedan fick göra på cirka 5 minuter. Brunchen var nog den bästa någonsin, riktigt bra var sen ja. Bestämde också att jag och mamma ska in till mormor och John på middag i dag (dem bor i stan). Som ni kanske förstod så fyller min syster år (eller ja, imorgon) så då ska hon ha en liten tjejmiddag här som jag och mamma såklart inte får bara med på. Så vi drar in till stan vi och äter middag med en liten film på det! Kommer bli sjukt mysigt, älskar mormor och John! Dem är toppen människor :)
Innan vi ska iväg till stan då ska vi ner till farfars grav och tända ljus osv som man gör på alla helgon. 
Förresten, har ni hört nyheterna om det där i Linköping? :o det var ju så,pass illa att dem inte ville tala om vad det var på nyheterna. Läste på Aftonbladet för ett litet tag sen att det var 50 poliser som arbetar med fallet, helt sjukt ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0